תיאור משרה
אנחנו מחפשים אחראי/ת תמיכה, הדרכה ותפעול למחלקת מערכות מידע בארגון ממשלתי מוביל במרכז הארץ. במסגרת התפקיד:
• סיוע למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול של מערכת המידע במשרד.
• איש קשר בין המשתמש ליחידת הפיתוח המקצועית
• ריכוז דרישות משתמשים לתוספות ולשינויים.
• היכרות עם עקרונות ניתוח מערכות וסיוע למשתמשים בבדיקות התוצרים שקיבל.
• ריכוז כל הישיבות עם המשתמשים ומעקב אחר ביצוע ההחלטות ויישומן.
• הפעלת אנשי הבדיקות QA , קישור בינם לצוות הפיתוח וריכוז הממצאים.
• הבנה והדרכה של תהליכי עבודה חוצי ארגונים פרטיים וממשלתיים בשרשרת הסחר הימי.
• כפיפות לראש צוות יישומי לקוח
העבודה במשרדי הלקוח - בסמיכות לקווי רכבת.
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים ומעלה במתן שרותי תמיכה ללקוחות בשימוש במערכות ממוחשבות.
דיבור וכתיבה בעברית ברמת שפת אם.
השכלה:
• הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה / תעשיה וניהול; או
• קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 200 שעות לפחות; או
• חסר תואר כנ"ל אשר עבר קורסי מחשוב מקצועיים בתחום התפקיד בהיקף של 300 שעות לפחות; או
• יוצא/ת צה"ל ו/או רא"ם ובלבד שעסק/ה בתחום הטכנולוגי שבתכולת המקצוע בכפוף לאישור מתאים